Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
tamiya TRF
Bezig met laden...

TAMIYA TRF Damper Urethane Bushing (10) - 53577
TAMIYA TRF Damper Urethane Bushing (10) - 53577

Tamiya TRF Wiel nut 4mm Serrated (8) Black - 42282
Tamiya TRF Wiel nut 4mm Serrated (8) Black

TAMIYA TRF104 chassisset
TAMIYA TRF104 chassisset
De regelgevingswijziging van de echte formulewagens staat nu gepland voor 2026 en de echte formulewereld is een hot
onderwerp!
Om deze formule wereld in een stroomversnelling te brengen in onze R/C Line-Up, zijn we verheugd om de release aan te kondigen van de
TRF104 chassis kit die een hi-spec 2WD formule R/C chassis is.
Het is ongeveer 7 jaar geleden sinds we het TRF103 chassis uitbrachten (Item 42318).
Dit TRF104 chassis heeft een bijgewerkte voor- en achterwielophanging, plus een bijgewerkte lay-out van de R/C uitrusting die compatibel is met LF1100-6.6V accu's en Li-Po accu's.
Over het model:
- Dit is een 1/10 schaalmodel R/C bouwpakket. Lengte: 325 mm (exclusief voor- en achtervleugels), breedte:
169mm (breedte vooras exclusief voor- en achterwielen), hoogte: 46,5mm (exclusief carrosseriebevestiging).
- Wordt geleverd met een speciale draagtas of de TRF104 chassiskit.
- Houd er rekening mee dat de body, voor- en achtervleugels, motor, wielen en banden, R/C-apparatuur, batterijen voor zender,
accu en oplader afzonderlijk worden verkocht.
<
- Voorzien van kunststof bovenarmen.
- Camberhoek is vrij instelbaar van +1 tot -3 graden (bij benadering) met 2mm inbussleutels.
- Casterhoek is ook instelbaar op 6, 9 en 12 graden (bij benadering). (Hoe verstel je de casterhoek: â‘ Draai de schroeven los.
schroeven los. â‘¡ Stel de bovenste armsteunen af. â‘¢ Draai de schroeven vast).
*Het TRF 103-chassis biedt een vergelijkbare aanpassing, maar vereist het verwisselen van de camberafstellers.
<
- Ophangstang en T-stang worden niet gebruikt. In plaats daarvan zijn er kogelverbinders gemonteerd bij de motorsteunen voor en achter en is de ophangingsrol geplaatst bij de motorsteunen.
en de rol van de ophanging wordt in het midden van het chassis geplaatst.
- De centrering van het model wordt geregeld door rolveren onder de achteras en wrijvingsvet op de roldempers op de motorsteun maakt het mogelijk de rolsnelheid aan te passen.
motorsteun maken aanpassing van de rolsnelheid mogelijk.
- Het pendelen wordt geregeld door de FRP ophangplaat en een TRF-demper.
<
Formulechassis kunnen grip achter verliezen door ongebalanceerd gewicht. Om dit probleem te voorkomen zijn de accu, ontvanger
en servo in het midden van het chassis geplaatst voor meer grip achteraan.
<
- Compatibel met LF1100-6,6V accu's (gemiddelde grootte). (Geen LF2200-7,2V accupacks.)
- De vierkante batterijhouder is inbegrepen voor Li-Po batterijpakketten om te voldoen aan overzeese of open-klasse
voorschriften.
<
De motorsteun heeft onderdelen voor het aanpassen van de bodemvrijheid en wielbasis: 5 soorten bodemvrijheid zijn
instelbaar in stappen van 0,8 mm en er kunnen twee wielbasissen worden gekozen met een verschil van 2,5 mm.
*Het TRF103-chassis biedt een vergelijkbare aanpassing.
<
- De neergelegde stuurservo is ongeveer 30 mm naar achteren geplaatst in vergelijking met het TRF103-chassis, en
zorgt voor een laag zwaartepunt.
- Keuze uit 4 soorten stuurstangaanpassingen over een bereik van ongeveer 1,8 mm lengte door het veranderen van
positie van de ackermanplaat om direct te kunnen sturen.
<
Het achterdifferentieel is hetzelfde als dat van het TRF103-chassis. De lichtgewicht en duurzame koolstofvezel
as beperkt het gewicht en garandeert compatibiliteit met rubberen banden die relatief zwaar zijn.
<
- Een 2 mm dikke koolstofvezelplaat wordt gebruikt om de achtervleugel te bevestigen. In dit geval is de achtervleugel verbonden met de motor
en beweegt mee met de achterwielophanging.
- Als je het apart verkochte artikel 53596 Aluminium Servosteunen (Kort) toevoegt als vleugelbevestiging om de achtervleugel te bevestigen,
is de achtervleugel verbonden met de ophangplaat en beweegt deze niet mee met de achterwielophanging. (Het blijft
horizontaal, zelfs als de achterwielophanging beweegt).
.<
• 2.5mm thick carbon fiber front lower suspension arms have two attachment positions (3mm adjustment for
each side) to adjust its width and attach wheels with different offsets.
• If using separately sold Item 54153 (F103 Carbon Reinforced Front Suspension Arm) and 53119 (RD
Special King Pin Set), the width can be changed to the same 200mm width as the TRF 103 chassis.
<
Both brushless and brushed motors can be mounted. Use a kit-included aluminum motor plate to mount brushed
motor.
<
The following sealed ball bearings are included.
• 1060 Sealed Flanged Ball Bearings (New) x2
• 4 pcs. from Item 42366 (1050 Sealed Ball Bearings (2pcs.))
• 1pc from Item 42377 (1150 Sealed Ball Bearings (2pcs.))
• 1pc from Item 42375 (1280 Sealed Ball Bearings (2pcs.))

TAMIYA-42214, TRF Dämpfer X-Ringe 50DM(8)f.Silikon-Öl
42214, TRF Dämpfer X-Ringe 50DM(8)f.Silikon-Öl

TAMIYA-42221, kruisverbinding voor dubbele cardanverbindingsschacht
AMIYA-42221, kruisverbinding voor dubbele cardanverbindingsschacht

TAMIYA-42293, TRF Demper Grote Dia. Lente(2) Super Zacht
TRF Demper Grote Diameter Veer(2) Super Zacht

TAMIYA-42354 TRF Big Bore Dampers+ (4)
TRF Big Bore Dampers+ (4)
• Deze set bevat onderdelen voor vier dempers, waaronder HL-cilinders, titaniumgecoate assen en hoogwaardige siliconen O-ringen (transparant).
• De diameter van de dempercilinder is 0,5 mm breder dan bij standaard dempers, waardoor 10% meer olie mogelijk is.
• Aluminium veerhouders halen het meeste uit uw veren.
• Aluminium onderdelen hebben de iconische Tamiya blauw geanodiseerde afwerking.
• De V-onderdelen werden volledig gereviseerd toen ze werden uitgebracht als item 54871 en bieden een breed scala aan setup-opties. De nieuwe ontwerpen en materialen verhogen ook de duurzaamheid en persen nog meer prestaties uit uw dempers.
• Compatibel met touringcars.
Tamiya nummer: 42354
EAN nummer: 4950344423545

TAMIYA-42374 TRF O-Ringe 40° Kegel-Differenzial
VG O-Rings for Gear Differentials (40°) TRF
Boost the efficiency of your oil-filled gear differential using these O-rings, crafted in a material that experiences little compression, for greater durability and less time spent changing parts.
Item Contents/Information:
- 40° O-Rings x4• Dedicated touring car oil-filled gear differential design.
- Minimal friction ensures efficient drive.
- Compatible with cars using oil-filled gear differentials.
Tamiya nummer: 42374