ZooRacing Gorilla MINI 1:10 M-Chassis Body (clear) WB210/WB225 0,7mm - REGULAR
De Gorilla MINI is het kleine broertje van de beroemde Gorilla MAX van ZooRacing.
De Gorilla MINI is ontwikkeld om de grenzen van de prestaties te verleggen in de M-chassis klasse van minitouringcars.
Hij betekent een grote stap voorwaarts op het gebied van aerodynamische efficiëntie en handling!
Ontworpen met veel aandacht voor detail, heeft de Gorilla MINI een slankere en meer aerodynamische daklijn om de luchtstroom naar de achtervleugel te optimaliseren.
Dit resulteert in een hoge topsnelheid en een evenzo verbeterde rijstabiliteit op het racecircuit.
De vernieuwde voorkant straalt moderniteit en elegantie uit - terwijl de nauwsluitende wielkasten turbulentie aan de achterkant minimaliseren, waardoor je soepeler bochten kunt nemen en de algehele handling verbetert.
Met de verkorte achterkant biedt de Gorilla MINI een ongeëvenaarde wendbaarheid en kan de rijder met precisie en vertrouwen scherpe bochten nemen.
Daarnaast heeft de Gorilla MINI gladde oppervlakken langs de zijruiten. Dit verbetert de aerodynamische efficiëntie, vermindert de luchtweerstand en zorgt voor een nog dynamischere rijervaring.
Voortbouwend op het ZooRacing concept van innovatie en vakmanschap, zet de Gorilla MINI een nieuwe standaard voor M-Chassis Mini toerwagen carrosserieën en biedt ongeëvenaarde prestaties gecombineerd met stijl op het racecircuit.
Ervaar het toppunt van race uitmuntendheid!
Om de kloof in de M-Chassis klasse te overbruggen, is het achterste wielkastgebied zo ontworpen dat de carrosserie gebruikt kan worden voor zowel 210mm wielbasis als 225mm wielbasis.
De body is verkrijgbaar in twee versies:
LIGHTWEIGHT: 0,5mm dik - 55g gewicht zonder verf en decals, incl. vleugels
REGULAR: 0,7mm dik - 65g gewicht zonder verf en decals, incl. vleugels
ZHD: 1,0mm dik - 75g gewicht zonder verf en decals, incl. vleugels
De technische gegevens:
Schaal: 1:10 M chassis
Wielbasis: 210-225mm
Breedte: ca. 170mm
De kenmerken:
- ontwikkeld en gevormd met behulp van CAD-ontwerp
- speciaal FWD- en 4WD-ontwerp met gelijkmatige balans voor/achter
- vlak ontwerp voor hoge topsnelheid, laag zwaartepunt en hoge bochtsnelheden
- grote wielkasten zorgen voor manoeuvreerruimte in de montagepositie, zelfs zonder contact met de banden
- speciale structuur in het achterste gedeelte als antituck tegen vastzittende carrosserieën
- wielkasten met geïntegreerde mogelijke offset naar voren of achteren
- antituckversteviging ook geïntegreerd in de zijpanelen
- gedetailleerd decalblad
- bouten en moeren voor de achtervleugel inbegrepen
De carrosserie wordt ongelakt en niet uitgesneden geleverd. Er wordt geen complete auto aangeboden!
Leveringsomvang:
Carrosserie
Raamsticker
Decal sheet
Achtervleugel
Bevestigingsmateriaal voor achtervleugel